Wednesday, April 8, 2009

aku dah boleh mengundi....



Pesan Seorang Sahabat

Hari ini hari lahirmu,

Hari ini bertambah lagi usiamu,

Hari ini bertambah jua tanggungjawabmu,

Hari ini akan menjadikan dirimu lebih matang,

Hari ini akan menjadi saksi ketabahan dirimu
mengharung onak dan duri,

Hari ini Allah telah memendekkan lagi jarakmu denganNya,

Semakin berkurang tempoh mu beramal,

Semakin kubur bersiap tempat untukmu,

Semakin bersedia malaikat maut datang menjemputmu,

Semakin dekat masa amalan di hitung dan semakin hampir
haruman firdaus atau azabNya Jahannam.



*huhuhu...aku secara rasminya dah layak mengundi skunk...
*tq pada kawan2 yg wish birthday aku...
*hope ukhwah terus terjalin sehingga bila-bila dan rasa bersyukur coz dikala diri nie
seperti di lupai timbul kawan2 yang terus berdiri teguh di belakang aku...


**hasil nukilan nie dari sahabat(kamcin r mcm sedara dah) aku yang wish kat aku, ermmm yang lain jgn kecik ati coz x letak wish yg korang anta, bukan aku x hargai tp ini nukilan yg mnyedarkan aku tentang hakikat kehidupan sebenar di mana aku masih mencari jwapan bg diri aku....dan niat aku k berkongsi gan hampa semua...