Monday, April 20, 2009

1,2,3,4,5,6,7

Salam....

Yer adik2 bsameUncle Snail lagi dalam rncangan......tom tom yam....(sahut suara audience yg mmecahkan kesunyian studio).....

ape lah aku merapu meraban nieh...adoi mak....kwinkn aku...(eh silap lgu)....huhuh.....

apa khabar kawan2, sudah mandi??? sudah gosok gg??? sudah tut...??????

aku sjer wat entry nie pnyer tjuk guna no.tu coz nk ingatkan korang yg U** tercinta nie telah memcahkan rekod, iaitu 7 hari tanpa air....huhuhu...bangga mcm aku nk telefon jer Paha** FM coz nak war-war kan benda nieh....then nk coll PM yg berasal dari pekan tuh nk gtaw yg U** nie dah pecahkan rekod...then nak msukkan dlm MBOTR....

ermmm bukan nak kutuk tpi just nak mengata....apalah JB* nie, U** jek yg xde air wehh....tempat lain ok, n persoalan die Y??????? Y????? adus........U** nie terkenal as U yg berteraskan teknikal(terkenal ker????) tp teori lg bnyak dari praktikal....cube lah Lec yg ade ttitle IR kat depan nme diowang tuh g tgk sndr kat loji tuh, ape jadahnyer smpai 7 hari xde air nie.....then aku rasa better kerajaan negeri menswastakan JB* secepat mungkin coz ape guna murah kalau kualiti xder mmg niat nk bntu rkyat, tp kami bukan nk bntuan kmi nk mutu...(bukan mutu sami)......ahakz3.....

aku di fahamkan jugak nie bukanlah tahun pertama, or kali pertama jadi cmnie, tapi tindakan xde gak...adoi lahhh.....aku bersesungut nie bukan aper kalau tahun nie xde tindakan drastik, tahun depan akan jadi benda yg sama, x cye kite bating, spe kalah balanjer bancau (bandum+cincau)....ada beran?????

dan lebih buruk lagi masalah pon bertmbah, dari segi agama memanglah yg mandi pakai seluar pendek lah, baju x ckop kain lah, towel buat selndang g cfe pon ada....x faham aku....tapi nk slahkan 100% pon xleh gak kn...coz keadaan mendesak weh......tapi matlamat x menghalakan cara kn...kn2.....

so beringat ingatlah dan
'nasihatlah dgn kebenaran dan nasihatlah dgn kesabaran' al-'asr

RENUNG2 KAN DAN SELAMAT BERAMAL....


waslam....



foto nie aku grab kat blog orang, aku ingat nk saman
dia coz pblish gmba aku tnpa kbenaran...hahahaha.....penulis merahsiakan identiti




p/s: entry aku dah sries coz dah xde idea buat lwak, otak beku dah nie, nk study lak esok da pper.waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

26 comments:

luqmannn said...

kat cni rekod pon x smpi smgu la. tu pon kat kolej kdiaman jer. surau n tmpt2 lain still ad air. ak leh byg cmner keadaan korg kat sna. gd luck 4 ur exam n kem slm kat kwn2 yg lain

sweetpearl24 said...

sian ko weyh...
kami rasakan...bulan ni ko bleyh pecah rekod woo...
'REKOD POST TADAK AIR PALING BANYAK!!!'
muahhahahahha.....

sweetpearl24 said...

ee ehh...baru pasan la...patut la nak saman...rupanya gmba ko yang paling seksi...muahahhaha....ups..thehehe..

M_A_N said...

haha.
rase cm idup kt asrama kolah mnegah pun mule2 jer,time mndi ramai2. skg stiap aras mnukar jenama haruman len dah. mcm leh wat slogan kata kolej, 'tercium baunya,stiap aras'. hurm.. :')

black roses said...

apa khabar kawan2, sudah mandi??? sudah gosok gg??? sudah tut...??????

**ha ayat2 di atas tu sama dengan aku yang belom semua..haha~
walaupun aku ada air yang bersih suci lagi murni~

nur fitrina mat nawi said...

pe r tmpt ko xde air...
tmpt aku de air...

norMAzuan MUstafa said...

man::
taw xpe man...k g.luck too

sweet::
aah mmg bnyak rekod lah, rekod tahan sakit prut pling lma...hahah...

opss...sexy ker???
kua3~~~`

norMAzuan MUstafa said...

man:::
taw xper...bleh kne mental block klu baw taw....

miss prpel::
x ckp pon ktowang taw dah...hahahaha

fit::
aku bru trima maklumat, air dah ader, tp presure cm hmpeh g....

:: LaRa MaYa :: said...

sadis tul la UMP nih...
aq cadang ko g saman jer...hi3...
paperpun gud lak tuk paper ko...
manelatau disebalik takde air tu ko ley dapat dekan...

affizza said...

yeyeye..
dh ade air!!
kesengsaraan 7ari tlh berakhir..
lalala~

norMAzuan MUstafa said...

lara:::

tq cik lara, coz cdangan n wish tuh...hope btol lah jd cngitu...huhuh

fizza::
blok aku xde g r, ade pon aras 1 ejl

sweetpearl24 said...

anda d taq!!!
sila jawap..
sekian terima kasih...muahhahahahh

Anonymous said...

lorhh..
dik one ka.
igtkan spe la.
hi,pe kabar.?hehe.~

Anonymous said...

hehe.
bkn xnk kasi,tp..
hm,sowi larh.
hey,add kt ym lah.
solehahamir@yahoo.co.uk
ssh la nk komen2 cni.

Anonymous said...

alahai..
msn pon xda.?
hmm,susah la nk komen2 cni.

Anonymous said...

alahai...
ngadanya dia.
apsal nk trasa2 ati lak tah.
hmm,kamoo guna no lma lg ka.?
nnti org msg lah.
k.!

watiey said...

amboi mamu..
seksinye!!!
hahaha....
dah ade air la..
bek ko g mndi cpt!!!

norMAzuan MUstafa said...

watie::

mstilah sexy, aku kn mkhluk tuhan pling sexy...huhuhu

luqmannn said...

msk brita harian on9 xde air kat ump. glamer seantero alam

~ AnA FaRhAnA ~ said...

http://amerality.blogspot.com/

ni amer nye link...

sori lambt...nape tak mintk kat chatbox je?tak perasan ada komen tu..

nway..follow u..

Azuan said...

Waa.....
semua post bkaitan air..huk3
macam blog mber aku..
hari3 pasai air...

norMAzuan MUstafa said...

ye ek....duduk 1 wilayah sme kot...huhuhu

:: @ m e r a l i t y :: said...

woi bai~ hang ka..lama tarak jumpa..hahah boley jumpa lam ni la plak..hahah

anna gtau ek...
hahah tq anna...
hang apa cer??? dah nk abis ni...
la dok xm
abis xm setel...
ada mana la ni???

p/s: WTF adek ipaq..hahah

chah~ said...

wuuuhuu.. terbaikk arr.. 7 hari xde air.. bangge aku ngn U** ni.. ahhahah

:: @ m e r a l i t y :: said...

hahha...aku dah penak tgk blog ang..tapi x perasan..haaha
ang brapa lama lg nk abis??
ka dah nk abis...

norMAzuan MUstafa said...

ana::
tq cik ana..

chah::
ermm taw xper chah...huhuh...bngak2

amir::
nie amir kwn lama aku dr sekolah lama, yg x jumpa lama,still dgn prangai lama, die grad x lama g...itu sjer...ahakz3....

p/s;aku tlg promote ko...apa mcm???ahaks2