Thursday, November 19, 2009

malam gua yg hitammm.....

salam.....

gua mlm nie solo jek dlm bilik...ade mmber pon xleh pkai, 'janji melayu' ckp tadi kawteam nk g mncing kat benteng...last2 x jadik, korang tggung la jugak sbb korang xjadk g
gua pon buat 'kerja' niee......woi...blah la luorang.....

so gua yg bosan lgik solo d dlm blik, coz rom8 gua dah gerak balik...gua jek syg U nie... x sggup berpisah..ohhh noooo....then bilik gua dah gua kunci...berkunci....yes...berkunci!!! senang ckit gua nk buat 'kerja2' gua......'kerja'....ya kerja.....

sbb rom8 gua pon dah belah, so sunyi jek....gua dduk dlm bilik nie.....so dlm kadaan sunyi lg line clear nie...line clear??? yup line sgt clear.....lalalala......

jadi dgn ini gua berasa tenang dan juagk fikiran bercampur, tolak, darab, bhagi, square dll...so gua senang ckit nk buat keje gua....sblom nie klu nk buat mmg bukan men susah lagikk...

line sllu x clear sbb rom8 gua der...nie gua dah knci blik.....sunyi...sepi......so mmg line n pnuh privasi......xde spe gua nk tkot...gua x kntoi pnyer....sllu gua buat keje nie curi2, sorok2....sbb klu gua kntoi.....malu r, mne nk letak muka gua yg ensem nie????

lgik pon gua kn cool....orang cool xleh kntoi....x leh jdik bahan mber2 gua....nk2 lak skunk pper final gua suma dah sttle kn...so gua mmg x perlu pantang2 dah...nk jger dah sbb tkot.....so ade aku kisah???? cak...cak...cak.....eh nie azwan ali...x kose mak noxx......

so dah line cmni...gua kunci pintu.....ttup suma tingkap rapat2....cos gua bilik blkang...klu mmber gua sergah dari blkakang x kenaya ka gua kunk...k suma dah sttle, gua pastikan xde lubang2 yg bocor......

gua dah cnfident dah suma line gua dah double kn line...so xde spe nk potong2 dah line gua.....saat gua buat bnda nie...gua rse dunia nie xde ruled....

xde spe2...rase cm raje...yes gua bebas.....lepas tuh gua trus bukak....yes...gua bukak dude...gua selak...yer gua selak........erghhh......nikmat seh......gua capai buku thermo n buku2 len...gua study utk sem depan...lalalala.......

k itulah mlm gua.....

13 comments:

meetunclemeent said...

yo la sgt mamu..mcm la aku xtaw ang wat apa..
lupa ka kta penah duduk stu matrik sama??
aku tau apa yg anda lakukan mamu..bila dok sorang2..hahaa

aus said...

hah!..ak saje je nk trap nko..
ktorunk nk tngok ko wat pe ble sorunk2 dlm bilik..
ko dah kantoi..
no word from me ok..



amacam nasik lemak?..
sembang nk mask pgi nih?..

asuramaru™ said...

hahahahahahhahaha...
wa igt lu wat ape la td...
tp wa tau lu baca buku thermo sambil usha laptop lu....
tgk ape wa x tau la....
hahahahahahhahaahhahahahaha.....

Kensi Ell Byle said...

mantap betul hidup lu ni...study subjek sem depan...

GEMBALA SUARA said...
This comment has been removed by the author.
norMAzuan MUstafa said...

muhaimin::

mesti r..mesti r gua lupa bai....
lalala.....

lu jgn la ckp gua ngaji mse gua sorang...gua kn hmble min...xmo lah gtaw..jgn ek...jgn gtaw...

aus::
mak, mintak lauk adik...aus ada aku kisah????

p/s:nsik lemak kta mmg tiptop

norMAzuan MUstafa said...

nopa::
ek...musti r gua kn ajin....lalala...gua tgk cntoh soklan past year dlm portal kn..kn2...

leyha::
leyah...leyha...leyha...musti r gua mntopsssss

mntop~~~???

norMAzuan MUstafa said...

wan::
kenapa kah???

bella said...

nie korang sumer punyer pasal..
dah la budak kecik tu senang terpengaruh..
kuat btol pengaruh korang

aku bg green light kat korang tibai die kalo die wt bende tak senonoh..huhu

norMAzuan MUstafa said...

boooodaakkk tecik??? muhahaha....

ko jgn wsau kmi x tntut wang upah bantai die okehhh....

GEMBALA SUARA said...

weh mamu
bella tu awek hilmi bdk ganu tu ek?
satu aras ngan kite tuh?
baik budak tu...

madihah-albiruni said...

tataw plak ang ada blogg

norMAzuan MUstafa said...

wan::
yela kot....

madi::
x pnting pon....blog smpah jek....