Sunday, November 15, 2009

gua tgh emosiall....

luarang jgn senyum, jgn ckp per2.....rockers cm gua pon n layan prasaan....
(sjer nk bg post ckop 80 lalala....)



salah -lobow

Sepanjang perjalanan cintamu
Kau bilang aku yang paling tangguh
Tapi mengapa kau tinggalkan aku
Dengan alasan yang tak jelas

Apa aku pernah mengeluh
Apa aku pernah berlari
Saat kau ada masalah
Apa aku pernah membual
Apa aku tak mengimbangimu
Sayang kau menilaiku salah

Sepanjang perjalanan cintamu
Kau puji aku setiap waktu
Tapi kenyataannya berlawanan
Kutak pernah ada baiknya

Salah…salah…salah…

Apa aku pernah mengeluh
Apa aku pernah berlari
Saat kau ada masalah
Apa aku pernah membual
Apa aku tak mengimbangimu
Sayang kau menilaiku salah

Sayang kau menilaiku salah
Salah…


p/:siap dah instern en3 gua.....lalalla.....duration in 2 min...lalalala


3 comments:

Kensi Ell Byle said...

hehehe...terpaksa gelak...degn perilaku kamu.
hati mmg penting beb...
peace !

norMAzuan MUstafa said...

leyha::
gua dah ckp jgn!!!!nk kne blasah ker haper???

Anonymous said...

aku nak kne mu!!!

blasah ke aisyah... kalu aisyah aku nak... boleh la aku SALAH kn die...

syalinikah??? syalinu kah??? wakakakaka kah???

P/S: korg mamu nangis time nie tau duk layan lagu jiwang... huhuhu