Thursday, July 9, 2009

ptptn, air,umah jauh, jln kaki,cfe kcik,kapus pekandll,

salam.....

nie haa....sjek nk ngadu ckit...huhuhu....apo kono eh jang bnyok botul msalah aku, bukan aku jek tapi semua lah umat2 UMP aku nie........walawehhh.....

nyanyi ckit......

"bukan ku pinta lahir ke dunia, bukan ku pinta air xdak dan bagai2 begini"

adus sedih nyer.............mnitis air mata aku 2 butir....wa.wawawa......

papon hope masalah nie cepat d selesaikan coz kat sini mpp ke hep ker suma nyer

"more word then action"

asap2......baru jadi dah nk jadi lak....mogok kunk baru taw....n kes ptptn lak lg 1....adus perit nyer.....hep bg ayat cmni "harap semua bersabar" nk sabar aper kalu duit dalam poket ada
20 sen....giler ko apo........

so 1 more hope semua dapat di selesaikan....nie maksalah besau nie....boleh mgngu gugat kestabilan study aku n suma...eceh2....

then at last but x least is....hope kampus kat PEKAN cepat2 lah siap kn.....apa nie nma projek kerajaan....siap kawasan PM lg tapi cm hampehh.....untuk PM sy mohon tlg pantau lah ek....barulah laungan selogan 1 Malaysia yg PM laung2
kan tuh bleh ambik pakai ok!!!

"Rakyat Didahulukan
Pencapaian Diutamakan"

so dahulukan lah kami yg 'rakyat' nie....student lagi, bakal pewaris bangsa
dan orang yg akan memberikan 'pencapaian' kepada negara nie....

k wasalam....

9 comments:

Ir. aSuRaMaRu™ said...

idup YB Mamu!!!!

mr ridhi said...

yeah
go for it mamu..
hahah

miss.purple.r0ses said...

aloh2..
maih terbelenggu masalah air??
cian~
hehehe~
moga2 pm membaca pesanan ini.. =)

wan said...

saLam...
mamu,,,
setakat xde air pun nak bising ke,,,
kerajaan dah buat jalan tuh...
lu gune la jalan...
buat ape lu bising ngan air....

kerajaan dah buat ape?pembangunan...lu gune la pembangunan...xyah la gune air....

rakyat diutamakan....
pakatan diundikan....

alfatihah kepada allahyarhamah Dr Marwa al Sherbini....mangsa prejudis Islamphobia terhadap hijab....

wan said...

saLAm...nopal lak...
weh sape yang menang pertandingan perodua tuh?
u mane?

Ir. aSuRaMaRu™ said...

wan....
asal ko komen kat cni....
komen la kt blog ak daa...
anyway poli ungku omar yang menang 1st place....
power gak diorang.....

natashabdkarim said...

ish3
kesian btul cter ko ni
box office lh ye...
ak pn sedih gak..dah lah duk blok hujung..
tngkt 4 plak tu..
mase angkt brng..Tuhan je yg tau mcm nak tercabut lutut ak ni...

norMAzuan MUstafa said...

taw xpo...

Hazatul Nabila said...

hehe...duit pt sy lg lmbt msuk drp normazuan...br semalam masuk...huhu...saba jela tggu duit masuk dlm saku pn tgl seringgit...