Friday, July 31, 2009

GMI

Salam....

lme dah aku x update blog aku nie, coz tlalu bzy n sgt letih setiap hari.....later aku cerita knape yerr....**mcm kowang nk dgr kn....

ermmmm buat pejuang2 GMI**Gerakan Mansuhkan ISA.....doa aku dari jauh aku kirimkan...berjuang dgn jln kebenaran tapi bkn dgn jalan kesesatan seperti mana yg di gunakan rejim2 tertentu....aku bermadah sedemikian, kerana dalam berjuang manusia kdang2 lupa dan melanggar tebing2 tinggi di tepi....coz itulah hkikat kejadian manusia di mana kelebihan dan kekurangan Allah swt letakkn serentak di bahu kita, bg mnunjukkan yg manusia itu lemah dan di punyai suatu kuasa...

melalui blog ini aku berjuang demi 'INI'...doa dan harapan buat semua yg GEMPUR d KL....doa aku agar awas dan berwaspada selalu dengan tindak tnduk dari barisan jemaah kita sendiri...bagi pihak POLIS tak di nafikan sumbangan meraka dalam menjaga keamanan ketika GMI di laung2 kan......kerana tugas dan tggjawab yg tersandar di bahu mereka.....tapi harus di ingat kan....jgn di sentuh darah yg mengalir kencang seperti kenderaan mau perang ini dengan sewenang2 nya....

akhir sekali biarlah kita berjuang dgn bermaruah dan berakhir nya perjuangan ini dengan bermaruah....agar semua selamat dunia dan akhirat.......


'GEMPUR ISA, GEMPUR ISA'


keadaan manusia di akhir zaman ialah cintakan DUNIA dan takutkan MATI

**aku cuti selsema B*B*......huhuh......

6 comments:

ayie said...

yup...moga pergi dan pulang dengan selamat....insyaallah...mansuh ISA

Ir. aSuRaMaRu™ said...

ko x turun ke mu????

meet uncle meen said...

aku turun mamu..depa tutup jalan istana,,whoa2

norMAzuan MUstafa said...

ayie::
hope cam 2 r.....

nopal::
x ler...

min::
basak r tuh, tulah medai depa kn...

FdausAmad said...

Gua nak ajak lu dtg makan kenduri kat blog gua.Folo baca doa skali pun takpa..

Kenduri 100 hari.

sweetpearl24 said...

posto..posto..
sila datang blog saye amik award..
makasih..(^_^)