Thursday, October 8, 2009

1001 (ii)






malam tuh so bakar lemang siap2 ler
sok pepagi dah ready mencekik....luorang klu nk blaja bakar lemang
bleh blja gn member gua NAS...
die memang pro 'MEMBAKAR' LEMANG...
ahahahha.....
(1 a.m)



malam b4 da day...penat ok.so tido jek....
b4 tido kiter men 'BIG MAC' dulu.....huhuh....
(1.30 a.m)



tokei lemang kita, pukul 1 baru tido punya jaga
lemang dia....walaupon wa bkn lah lemangholic mase rayer
tp sedap weiiiiii.....segar dari ladang.....nyum2...
jom wat lemang weiiiiii!!!!
(8 a.m)



rendang ayam cecah gn lemang
by MAK CIK n POK CIK.....wattt da sweet cople sehhhh....
masak sesame lagik...kalau lah mama n abah wa cmnie......fuh.....
(8.30 a.m)



ROTI ARAB by aku ok.....mmg nmpak agak
srabut aku mguli tepong tp dr feedback sgt sedap ok....
huuhuhuh........
p/s: c how dark my skin....cm mamak roti nan kan...hahahaha
(9.00 a.m)


haaaa nie sup tulang by tuan rumah....chef die
ABG NGAH.....x taw nme sbenar...
(9.15 a.m)



wa sjer jek letak gmba nie coz member gua nie
pakai sliper gua yg mnyerlah tuh nmpak kan di sebelah lemang itu...
hahaha.......mmber gua nie ktowang pggil AUS K....
(10 a.m)



dah ponat makan lak, tambah2 CHE'E
mmg tsepuk lah pnyer knyang.....sedap kot....
(11.am)



b4 diowang bertolak
so adalah sesi bergambar kan...biase lah rutin orang melayu
cmnie lah....tp cilanat nyer bteri cmera abis la plok....
dapat ambik nie jek skeping......spe owner nie????
haishhhhhhh....

(3 p.m)

No comments: