Tuesday, August 3, 2010

BBQ@BB'YOU'



semalam, 3/8 ada event kat campus gua BBQ, tp gua rase better panggil BB'YOU' sbb xde 'Q' pon budak2 nih, tp tu xleh salahkn diowang dlm keadaan hujan n xde org serve so bedal jelah kn... gua x rse proper wat event melibatkn 600++ ko men hidang jek mkanan cam2 jek....tp tu x ckop menarik bgi gua....per yg buat gua tertarik n ecited, gua perasaan ada 2 jenis 'kerabat' or per yg member gua sllu ckp 'orang atas piramid' kat dlm event2 tuh or event per2 jer lah...

kerabat pertame, or bottom of da pyramid


gua taw kenape kerabat nih kene sesat2, gesel2 cmnih...sbb gua n diowang 'rakyat biase'..so xde hak istimewa...leh mkn per jer, byk mne jer n kat mne2 jek yg 'sesuai' gn taraf n kdudukan as shown dlm pyramid....


then lagik 1 'Kerabat' @ yg di puncak pyramid....cmni hah....cuba anda comparekn...


haa lu tgk...selesa, senang, mudah n nyaman...bersenang lenang...mkn pon ada yg served....x yah nk asak2 xyah nk mrempat2..mkan cukup, layanan ckop....jiwa ckop, zahir batin ckop....


gua x fhm dgn kerenah dunia...da yg leh bersenang lenang n tgk org len lapar asalkn perut diowang kenyang n slesa....gua x fhm cmni nk jd pnguhulu jiwa??? ok gua salah sbb gua lemah jiwa.....gua yg lapar dr siang beralaskn 2 potong kepok lekor cafe 'khemah kawin' dah 'rase kenyang' bile dpt tgk view2 cmni...d mane orang berasak n sesak berebut mkanan jadi hiburan.....

tolong didik jiwa gua jadi manusia...plssss


p/s: gamba sekadar perhiasan...


4 comments:

ep_frenz said...

sabo2 pk cik mamu..ko sakit ati sbb x sempat nk amek mknn lh tu..kn..kn..ha2..

beselh tu..dh jdi formality..x kn nk bgi vip berebut brsame kot.mreka pon x ske tgk kte men rebut2 mknn,tpi that's their speciality.

p/s:arrangmnt mknn semlm kurang professional.600 stdnt tu..hu2

norMAzuan MUstafa said...

aku x kcik ati ckit pon bab dpt ker x....syesly...

aku pon x suruh diowang rebut tp atleast vip yg bila bukak mulut nie die akan dihormati cuba lah make sometink utk properkn bnda tuhhh...

p/s: so agree with me kn???

ep_frenz said...

ha2..ok lh tu..

yup,ad btol kot ckp ko tu,tpi yg silap at 1st place mlm tu ialh mngnmnt commitee mlm tu.kurang bijak..

p/s:50-50..hi3

norMAzuan MUstafa said...

ERMM TP CMNE PON ATlAST STUDENT GAK D slhkn...biase lah tuh kn...aishhh