Friday, January 15, 2010

saya sudah, anda??





7 comments:

gembala suara said...

bab ni yang paling aku menyampah pasal empunya blog ni....
pasal daftar pemilih pun lu gelabah nak tunjuk kat dunia....(kunun dah bleh mengundi la tu)
jimah x heran pun....
jimah ko komen skit post ni....
geram ahkak...

aKu PeNCaPaP said...

nder nih!!!
wawawaw....

imchigo said...

wa plg suka lu muu..
sebab lu sedar diri..
.
.
lu sedar lu tu dah tua..
lu tu dah blh ngundi..
lu tu lau kawen dah blh dpt ank cucu cicit ciat cirit birit semua..
.
.
tp yg wa xsuka ngn lu niii...
tyme lu gi ngundi laa...
lu gi ngundi org kata lu ni pengundi hantu..
knpa??
bila lu ngundi org akan
"weyh..mnatang apaa tuh bnda itam masuk kat tmpat mngundi tuh??"

jimah said...

amboi wan.. ade dak kejut kene blasah ngan dak induk neyh.. siyap ah ko lau dtg induk tyme sukad ke, tot ke.. mmg kn attack nnt..

komen tok mamu, kompom2 ah belum.. x cukop tue lagi..

ayie said...

huih...aku lagi awal la bro...ha..ha...

norMAzuan MUstafa said...

wan::
ade mak kisa???
lallala...lu jgn jles dow....
lu anu pon ptong x abis g...

shah::
lallalala

norMAzuan MUstafa said...

im::
jnji wa bkn dewa kekayaan cm lu...perut
dah ok...kapla kasi botak bhai...bru jiwa watak...

jimah::
dak usm nk gduh2 luar dr page nih...semak dow...hahahaha

ayie::
xpe lu awal pon blom g mmangkah g kan...hahahah