Friday, January 1, 2010

kisah aku dan BTN


Kursus BTN anjuran BTN PAHANG
lokasi: Maran
tarikh :1-3 Jan 2009

bertolak 1 Jan dari UMP, ade berbabagi2 slot ldk d sediakn dan juga ceramah2 yg menarik....
berlajar untuk memantapkn diri dgn ilmu kenegaraan dan juga meningkat kn semangat pptriotik pelajar yang juga rakyat Malaysia dan pewaris negara...

ok majlis nie di mulakan dgn mncri orang yg nk g...ahhhh..mrepek aperrrr aku cilokkk x g pon...muahhaha.......

buang karen doww....lgpon aku orang penang pak cik Lee Guang Eng aku ckp kakitangan penang xleh join BTN, aku as rkyat pon mnyahut seruan KERAjaan so aku kne ikot ckp die...lalalala......

2 comments:

GEMBALA SUARA said...

weh pembangkang....
mcmana orang melayu nak maju kat penang....
orang suh g BTN kau lari g jumpe Tun Mahathir....
nanti silap2 Penang jadi mcm Singapore...
(ok pe Penang jadi Singapore...xyah susah2 nak g jauh2...huhuhu)

HiDaYaH said...

bole jd ahli politik la awk..ha2. bila awk nk post crita bru awk?