Thursday, January 7, 2010

koma+tanam=KONMAM





salam.....
hokei nak story mory mary ckit....gua ade bertandang dgn d undang represent u aku...
ke 1 konvensyenn, full name die KONMAM....lu orang(kalu org ler) cari r sendiri pe die
yeww.........

ermmm konvensyen nie kat UMT 2/1 aritu....amacam rajin x gua???
baru new year dah g jalang2(jalan dlm pelat teghanu) pukul 4 pg bertolak(ofisially) tp
dammmm...5.15 bru bus datang rugi sejam tidow dow...dah nek dah jerawat x ckop tido
gua...aci cam2???

tp lastly sampai gak kat UMT yg aku x penah sampe, sampai2 masuk dewan gua impreess dow dewan bapak besar n lawa...dewan u gua??? lawa lagik dewan persatuan cina tang ching kat pekan nuh..haishhhhhh....

so the big moment yg suma perwakilan tunggu.....drum...drum...(bunyi dram nie bkn buang angin) Tun Dr Mahathir pon sampai...gua xde gamba...luorang imagine dah ler yer....ok komen gua ek??? die ade aura lgik dow...kalu bertanding kerusi PM pon aku rase berlamabk2 yg pangkah die...ada betoi ka???

komen Tun pasal 1Malaysia??? x banayk yg die leh ckp kn....root yg Tun fitback, belom mase dow...x de 'teras' yg kuat.....so Najib hang ambik port nieh bab nih...pi tanya Tun nuh...k cekidautttt.....

so g sne layan...jumper kengkawang(kawan) matrix dlu huhuhuh......
rindu ler last kuar x penoh jumper doh....so wat la moment ala2 bersaMAMU
tu kan amacam nk anta derma sms kat gua ??? hahhaa.......



gau punyer trip ade g sini, pasar kepayang kn....sory ler bdak2 ganu, gua rse tmpt nie x best ler....suma kedai jual batik..kejadah nyer wei???? kasi campur2 lah bhai.....

p/s:hahahah entry gua ayat nk gadis2 jer nie...nasib ler...gua tgh mood kapla bru bgun tidow dow....borink nk tdo blik....

10 comments:

sweetpearl24 said...

giler ah...bes wooo....
tadak buah tgn utk kami ka??
hihihi.. :p

asrar_qalbi said...

pegi x ajak aku yer..

norMAzuan MUstafa said...

sweet::
ermmm buah siku ade r mau??
hahaha...

epol::
o kne ajak eh?? sory demo pon last minute jahh tahu....

jimah said...

pasar payang tu, tyme kte g, wat meleleh air mate je.. kain sume chantek2 da.. skali tgk harge, tros jln slow2 kuar kedai..

norMAzuan MUstafa said...

jimah::
taw xper jimah...wlopun tmpt pgluaran...tp harge cm haper jew...

GEMBALA SUARA said...

wahwahwah..ayat gadis-gadis je u,,,,berapa lame baru nak posting,,,xde azam taun baru langsung,,,,,plisss....
mende dah dua minggu baru nak posting...(xde wifi ke kak) kejadahnye posting g UMT....jiwa gadis2 tul....x universal la kata bedah rock....amboi3...

black roses said...

tulah ko pakcik..
x menghargai batik!
xde jiwa seni langsung daaa...
duh~

norMAzuan MUstafa said...

wan::
ade mak kisah nyah....lalla....hahahaha....

miss::
ermm...klu diorang hargai batik n seninyer...4 sure jual lbih murah n nk semua org miliki kcantikan tuh kn.....

nur.sa said...

lenkali nak g pasar payang nak beli kain kena bawak sorg org ganu..haha.baru le dpt murah..

norMAzuan MUstafa said...

sakinah::
klu cm2 kene cntc mung lah ek...sblom nok g...huhuhu