Tuesday, May 3, 2011

kerusi bukan willcharr....


sedikit sebanyak sudah dapat melapangkan dada...banyak konklusi dibuat...byk konduksi dah di jalankn...tinggal jumpa org yg duduk dia atas yg agak tinggi kerusi...jiwa makin tenang....

the worst gua has too face smlm bkn lah samapi tahap disaster yg amat! cuba addapt apa2 yg patut...merujuk yg lebih 'dewasa' merujuk mereka yg lebih kenal dg 'dunia'...dan 11 dari 10 antara mereka mengatakan YA!

sujud sudah...doa pon sudah...cuma harus gua nekad....bukan lag menyorok di dalam pelekat...x sabar menunggu khabar gembira! 10/8...

mula abis paper MV 'paper' lain ada lagi...ujian dunia selesai..ujian diri belom lg...usia dibangku kuliah makin menginjak terus ke depan...3 tahun gua rasa mcm 3 ahri sudah pakai balzer dan dduk untuk d ambil gambar!

mama, abah penah di situ...mungkin sekarang giliran gua...mmg betol cakap cikgu gua...'kamu nak kerja kilang mcm mak bapak awk?? jd operator??? boleh nk kerja kilang! tp jadi lah supervisor kurang2'....

gua faham benar niat tutur kata cikgu gua dan sekarng gua rasa secara jelas!

p/s:ape ko merepek nih setan!!!