Thursday, February 11, 2010

dedication for Mr.Firdaus.....


salam.

gud newwwsss.....

gua dah dapat sponser fiber carbon...very syukur n glad meet En.Firdaus...only god know waht da best of human being when meet him....mana mau cai sorang manusia cm die...gua dah ubah persepsi kat org Pekan, luorang mmg terbaik...termasuk abg hardware UMP corner tuh...syukran jazilan....




khamis-sttle material suma, then g kilang bot, after that memancing+mandi laut...superb..


jumaat(esok)-kelas cm biasak....ksian ustazah gua dow....


sabtu-rabu=kayak dow....


khamis=bentang project kat NC, jage lu klu sekat budget team gua lagik...gua haria lu....


khamis-ahad=lepak kilang bot, bikin fiber....erkkkkk.....

p/s:mainan dunia....hila tawa....




p/s:ok ini mentol jumpa d pantai, jgn rsau xde jin dlm die...huhuh....




3 comments:

hans said...

selamat menanti naga melintasi rumah anda dan makan buah limau banyak2

yoro okino said...

korng nak wat aper mentol tu??o~0

norMAzuan MUstafa said...

hans:
selamat juga kepada anda yew....

yoro:
bela jin da...hahahah