Wednesday, September 30, 2009

ek????

salam......

sorry la lme x update blog aku nie buzy r....CEH!!!! ayat stndart dok bila lme x update.....muhahahaha.........salam belated raya (curi ayat miss pearl huhhu)....

ermmmm....how 2 start ek kawan...huhhu....xde pe pe yg menarik xde per yg krang mnarik sumer nyer yg sdang2 ajer jek dlm hidup aku nie, same macam korang bangun pagi, tido plak sebelah malam@pagi....just follow the human ruled....

tahun nie raya alhamdulillah Allah swt masih sayang kan aku lagi 1st day raya aku masih ada nyawa bila terjaga dari tido then gerak g masjid untuk solat sunat cm biasa gak same cm korang....

yang x best nyer bila abis solat dah jadi macam pesta lak untuk minah2 indon yg keje kat negara nie, abis solat bukak tudung jemaah lelaki keluar terus nampak then diowang pon mulalah ambik gamba ramai2, nak buat bukti kot ambik gamba yang diowang datang solat sunat hari raya tahun nie.erm...waaallahualam......lu pikiaq r sendiri...

2nd day aku just jalan g uma member2 yg aku kenal dari sekolah rendah g...so memang meriah coz as usual aku akan kaco diowang abis abisan then aku masih di cop macam dulu gak, suka sakat lah, playboy lah, hapalah...aku pon tataw...

tapi maksudnya bila jumpa depa nie aku taw lah perangai aku maintain macam dulu...muahahahaha....lantak depa lah...huhuhuh........tapi depa dah lain dah lani, dulu msa sekolah rendah xla cun sgt..lani rasa cam nak gorat lak...muahahahaha.....sapa antara ampa yg single wei????? hahahaha.........

k antara umah yg aku p

-afidah
-fizan
-wani@miss pearl (tq 4 superb mee goreng k)

member yg unite ari2:: farah, wahida,teh, con, fizah, lg spe ek.tulung2.....

p/s:tapi depa mmg sempoi lah....

p/s:bila jumpa kawan2 barulah diri rasa cam manusia ckit...kn, kn2....


No comments: