Wednesday, May 6, 2009

TAG DR MY OLD......PRENNN

Peraturan nak jawab tag ni ialah:

1. Copy badge "2009 Cute's 3logger Award" untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
hazwani@misz pearl
mber dari skolah rendah lagi, umah tepi umah zul(dulu r), satu sekolah dari darjah dua sampai ler form 3, sme2 dok hostel mse form 3 jek...hahahaa.....

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

i-kat kmpp skunk
ii-dok men CS
iii-aku x hensem!!
iv-hari nie makan kari kapla bawal(sdap wehhhh)
v-anak 2nd
vi-asal penang
vii-x ska baca novel
viii-ada pet nme 'gheng', kucing aku r...
ix-sayang moto cm bini aku sndiri (ada bini ker???..ermmm.....)
x-kebanyakan baju aku, suma bndle n free!!!

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog.

i-nopal
ii-juliettt
iii-amir
iv-miss boo
v-cik ana
vi-solehah


5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan:

"anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda"

2 comments:

Annabella Influenza said...

mekaseh mazuan ! ^__^

asuramaru™ said...

ades...
kene tag la pulok...
nanti aku wat ye chek mamu.... xp