Tuesday, May 5, 2009

bini gua yg meragam......

salam.....

lama haku x mnghupdate nieh...dah sengal2 dah tangan aku nie....huhuhu......
pekabo suma my mber blog?????

aku sebenonyer dah seminggu melingkaw dlm umah dari blik mggu lepas...huhhuh....berat badan pon rsa dah btambah...huhuhu.......

aku di timpa malapetaka arini....'bini' tua aku wat hallll lorrrr......nasib bek kat trafik light....tapi malu wehhhh....kena tolak 'bini' aku tuh.....nsib bek xdak aweksss yg memandang...hahahaha......nie ha ada ckit pic aku bg tgk.....




nie lah benda alah yg tercabut tuh, camna tercabut pon tataw...benda nie kat rim blakang
gilak laju aku rempit td nak g ambik mber aku kat jeti feri penang......




nie lah keadaan brang2 aku bila dalam kecemasan td...huhuhuh....'gabra'
last tolak gi kedai cina tuh baru prasan 'nut' skru tercbut...gila ah.....n yg x sedap g aku kena charge RM10....tp apa bleh buat syg 'bini' punya pasai...huhuhu....

lama dah aku gan 'bini' tua aku nieh...dari lepas SPM lagi taw....so mmg tngkap cintan gilak lah...huhuhu.....

14 comments:

:: @ m e r a l i t y :: said...

giler ah...layan honda bulat seh...sempoi2~

norMAzuan MUstafa said...

taw xpo.....huhuhu.....

Ir. aSuRaMaRu™ said...

rempit jalanan tol ko ni mamu....
wakakakakakka.... xp

p/s : dah tgk video drift dlm blog aku???? xp

j@n@..... said...

li ninja kawasAKI LA..HEE
bini baru

eiyka said...

nie bini no bpa mamu?
lallallalalala....

norMAzuan MUstafa said...

ir:
taw xpo..'i like mat rempit'

jana::
kawaDAKI mampulah beli...huhuhuh....
xleh madukan...aku kan setia...lalalala....

eayka::
'bini tua' mestila no 1...aduiiii....esok dah kwin msti terang2 kena tipu gn hubby nieh...opssss

hafizah said...

wow..
mengancam r ang nye bini..
nk pnjm leh???
hehehe

norMAzuan MUstafa said...

fizah::
boleh weii.....bleh sgt...bleh blah....hahahahah

miss.purple.r0ses said...

wah..
boleh pinjam tak bini kamu nih~
leh merempit ptg2 pusing kg..
hehe

norMAzuan MUstafa said...

boleh2....di madukan bolehla....hjahahaha.....

miss.purple.r0ses said...

eeee...
x setia dgn bini tu..
cian die dimadukan..
hehehe

norMAzuan MUstafa said...

setia.....dah ckp nk guna die??? kn2....sharing is caring....lalalalala

miss.purple.r0ses said...

caring is luving..
luving is pening..
lalala

norMAzuan MUstafa said...

pening is pregnent'ing
pregnent'ing is crying
lalalalal.......