Friday, December 30, 2011

aku..

aku lagi rela orang benci aku...marahkan aku..dari aku biar dia buat bnda yg penah aku buat....benda2 titik gagal dalam hidup aku...

aku lebih rela biarkn die menangis sekarang, dari biar die menangis bila die sedar aku x penah buat apa2 yg boleh buatkn die menangis sekarang utk kebaikan die...


aku sangat2 mintak maaf kalau cara aku x dapat diterima or dihadam, sebab aku sendiri x tahu cara terbaik...aku x de mukjizat yg boleh tahu isi hati..

aku just aku..org yg tetap mcm aku..syg, benci, suka, rindu....itu semua apa yg aku boleh rasa...dan aku sembunyikan....tkot terus alpa..

aku cuba balajar jadi yg lebih tegas bila cara2 lembut aku x tumpah mcm gas...ada...tpai x nampak..wujud...tapi x tahu...

1 comment:

iEbAmUkHtAr said...

aku dan kamu, adalah satu...rilek r mamu...hg tetibe jd awie dlm sembilu psai pa? chill~