Wednesday, March 2, 2011

sesaje..

salam..

gua lame x update...cari ilham...cari buah fikiran...cari jiwa....

ternyata jiwa yg gua cari, gua jumpa...gua dah dpt team mate yg baru...bukan orang suruhan....

di penhujung pemerintahan gua...gua baru dapat cara camna nk buat org bekerja..

ada yg terus alpa...ada yg tersedar yg diam gua tanda protes...yg diam gua tanda 'korang tolonglah buat kerja sorang ckit'

gua dah penat...dah lelah...tiba masa utk pentingkan diri....n ternyata hasrat gua berjaya...

minggu ketiga dan mnggu keempat dalam hidup gua dah terisi dgn jadual padat n kemas...

gua dah bebas n mula pentingkan diri, mungkin dah sampai masa hidup gua kembali HIDUP.....




last skli BIRTHDAY BOY gua.....SEIFF BUZZ....hahaha....

muke paling comot!!!!



4 comments:

rhazes mohamad said...

comel doe anak buah kau

norMAzuan MUstafa said...

tgk la pka sedara dia....

rhazes mohamad said...

pak sedara cam haramjadah... aku suspek ini teknologi hybrid nie....

menatang2 la kaya... haha

norMAzuan MUstafa said...

YE r bpe juta kakak wa bayar nk hybrid kan anak buah gua nih..hahah