Tuesday, February 8, 2011

kenape saye suke awk!!!



bila saya merantau jauh...tinggal awk...sy selalu ingatkan awk...sbb saye tahu awk teman paling setia dgn saye...bila sy x 'bawak' awak saya selalu pikir ape awak buat, siape yg 'jumpe' awk...

saya kalau boleh kemane sajer sy pergi, saya akan cuba sedaya upaya melawat awk...sebab kalu sy tinggal awk 1,2 pon saya dah larat nak 'dgr' cerita dari awk...dan saye rase rugi!!

rugi sebab sy ketinggalan cerita2 baru yang awk ada....rugi sebab sy pasti akan terlepas cerita2 awk walaupun sy cuba nak 'dengarkn' awk.....dengan perasaan tuh saye tahu awk penting!!!

penting bagi saya sbb sy dah 'hidup' lame dgn awk...awak dah lame 'temankn' sy...awk selalu ada bila saye sedih, gembira, terguris, sentap dengan dunia saya...dan pling penting awk setia!!!

setia awk tunggu saya...x penah lari dari hidup sy...tapi sy pcaye yang awk tahu yang sy pon setia dgn awk...x menduakan awak...saye janji n itu pasti...saye gembira bila awk ade teman sy...

sy trus akan jenguk awk...saye x tahu sampai bila akan terus berhubung dengan awk...tp kalau boleh sepanjang hidup sy...sbb kalau saya dah tua satu hari nanti, awk akan setia temankn sy..

temankan saya sambil saye tnyer awk semua benda yang penah sy buat...yang penah awk dan sy lalui...dan saye percaya, sy xkn jemu 'mendengar' awk bercerita tentang sy dah hidup sy...

hidup sy, hidup awk jugak....so kemana sy pergi saye tahu awk lah antara yang sy akan terus rindui...biar awk dah tua sekali pon sy tetap akan dgn awk!!! pasti!!! hanya AWK!!!





4 comments:

::.uMiKaLsoMyUsoF.:: said...

suka dia jugak!

Anitadahahs said...

errr?
errr?

GEMBALA SUARA said...

umi : apa yang kau suka jugak weh...ko main suke je...ape mende yg kau suke kau pun tak tahu....aku je yang paham maksud mamu ni....sape nak tau , tanya aku...

ida_gorgeous said...

haha...sy suke gak..sy taw ape..blog!!!!..hee~~~~tepat sekali!..:)