Wednesday, April 14, 2010

1 malaysia n 1 lgik teknik update blog...lalala.....



luorang jgn ckp pe2...luorang jgn tgur per2, luorang jgn kuarkn soklan nie
'ai mamu ko nk kwin ker' luorang jgn pkir bukan2..
luorang jgn komen per2, luorng jgn nk keji aku,
luorang tgk sudeh...luorang pndang sudeh...ada aci itu mcm???

shuhhhhhhh.....(silent mode)...



Telah ku siapkan satu daerah paling sunyi
Dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri
Untuk kau penuhi dengan kemuliaan seorang wanita
Untuk kau beri erti dengan kelembutan
Untuk kau hargai dengan kasih sayang

Ku ingin kau jadi wanita mulia
Yang tahu harga budi dan hati
Seorang lelaki bernama suami

Kerana engkau isteri
Ku ingin kau mengerti bahawa hidup ini
Tak semudah yang kita janjikan
Yang kita janjikan
Kerana kau isteriku

by KORPATASA

p/s: klu MPM wat malam sayumbara(btol ker ejaan aku nih?) puisi cntik gak kn...
kater nk yg ilmiah...ok gak nih..jmput kopratasa, ramli sarip ker, hujan ker...amcm???




10 comments:

Afifah solehah said...

ahaha..mamu jiwang!!tpkan mamu nak gak tnye soklan ni..hihi

mamu ko nak kwin ke???bile?sape calonnye??berape ribu hantaran??

kah3 melampau x soklan?

tp klu jemput kopratasa ley jemput a.samad said..hehe..ilmiah x?

norMAzuan MUstafa said...

mmg mlmpaw tu....

20k..hahah...

ha taw xper....
ilmiahhh oooo....aku penah tgk a.samad said..tu pon dah lme sgt tgk...ermmmm

Fadzrul Hisyam said...

aku stuju kat ko ape yg ko tulis dgn font kecik tuh...heheheh...

Leh ajak M Nasir skali...dia ni geng ngan kopratasa...xde diorg 2 2 ni, xlengkap... yg len2 ikot la...

kalo ade org nak bantah gak...try ajak in team nyanyi lagu kasih kekasih...hahaha

P/s: muke ko jiwang? adess... susah aku nak caye...hahaha... no offence

s A i F u L z A k W a N ® said...

░█░░░█░█░▄▀░█▀▀░░░░▀█▀░█░█░█░▄▀▀░ ░█░░░█░█▀░░░█▀░░▄▄░░█░░█▀█░█░░▀▄░ ░█▄▄░█░█░▀▄░█▄▄░░░░░█░░█░█░█░▄▄▀░

norMAzuan MUstafa said...

hisyam::
hahah...ok set...ek...tu r hang...aku pon da gak side jiwa taman2...hahaha

z:
syukran ya akhi

Afifah solehah said...

wah mahalnye!!!msti anak *tet* kih3..

muka mamu bukan mmg muka jiwang ker??kah3..sabar ye mamu..hari ni hari ko,esok lusa pun hari ko gak..kah3

eleh ramai je komen :P

norMAzuan MUstafa said...

korang memang...benda yg di lrang yg nka sgt tuh kn...adess.....

cikTi said...

ni lagu kan.,.



bes sgt,.,
mkna yg mndalam..,

norMAzuan MUstafa said...

cikti::
yup lgu puisi....

ermmm sgt dlm....

~(^_^)~ said...

assalamualaikum...
~(^_^)~ mmg lagu yg best...